۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۵۵۱۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تشریح کرد؛

نگاهی به حوادث آمریکا / اوضاع نابسامان امپراتوری دروغ

نگاهی به حوادث آمریکا / اوضاع نابسامان امپراتوری دروغ
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بازداشت ۱۲۰۰۰ نفر و قتل بیش از ۲۰ نفر که قطعاً بیشتر است و زخمی شدن هزاران نفر نشان‌دهنده نقض کامل حقوق بشر توسط ترامپ حراف است.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به قتل فجیع جورج فلوید، سیاه‌پوست 46 ساله آمریکایی، اظهار داشت: کشتن دردناک جورج فلوید موجب شد، آمریکا شاهد بی‏ سابقه ‏ترین اعتراضات در نیم‌قرن اخیر باشد.

وی افزود: اکنون تقریباً تمامی ۵۰ ایالت آمریکا و بیش از ۵۸۰ شهر درگیر دومینوی اعتراضات شده ‏اند و کثرت معترضان، شدت درگیری‌ها، گستردگی اعتراضات همه و همه حکایت از اوضاع نابسامان این روزهای امپراتوری دروغ دارد.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: نوع مواجهه وحشیانه ترامپ و پلیس و ارتش آمریکا، اعلام حکومت‌نظامی در چندین شهر و ایالت، بازداشت حدود ۱۲۰۰۰ نفر و قتل بیش از ۲۰ نفر که قطعاً بیشتر است و زخمی شدن هزاران نفر نشان‌دهنده نقض کامل حقوق بشر توسط ترامپ رییس‌جمهور حراف این کشور است.

وی ادامه داد: البته ابرقدرت رسانه ‏ای غرب سعی در لاپوشانی و بزک کردن چهره منفور آمریکا دارد اما اکنون بیش ‌از پیش پرده از چهره مدعی ‏ترین، ثروتمندترین، بدهکارترین، خشن‏ ترین، تزویر کارترین، وحشی‏ ترین و منفورترین حکومت مدعی دموکراسی برافتاده است.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: واقعیت این است که با قتل جورج فلوید، جهان جریحه ‏دار و زخمی شده است و آمریکا دریایی از بغض فروخفته خود را بیرون ریخته است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون رییس‌جمهور آمریکا منفورترین افراد نزد مردم دنیا و حتی در نزد مردم آمریکا است و نمی‌تواند با هیچ‌گونه شعار و تبلیغ دروغین چهره منفور خود را در نظر مردم موجه جلوه دهد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به چرایی واکنش‌ها و اعتراضات مردمی و جهانی، افزود: اعتراضات بی ‏سابقه کنونی، نتیجه ظلم مکرر و تاریخی حاکمیت آمریکا در حق مردم محروم سیاه‌پوست است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: در حقیقت اعتراضات اخیر چیزی فراتر از یک اعتراض مخصوص به یک نژاد است؛ این ‌یک قیام عمومی است و اعتراض به ناکارآمدی مدعی‏ ترین و قدرتمندترین و ثروتمندترین حکومت دنیاست./9314/ت310/ف

هادی رحیمی
ارسال نظرات