۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۶۵۲۱۶۳

نظریه تکامل و همجنس گرایی

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به مبانی نظریه تکامل به بررسی آسیب های همجنس گرایی در غرب و عدم تقابل دانشمندان تکاملی با این مساله می پردازد.
تعداد بازدید : 79
هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رامینی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
تم موسیقی این رده کلیپ های استاد قاسمی تکراری و ملال آور است.
امر جنسیتی با امر جنسی در این قطعه مخلوط شده است.
نظریه جنسیتی غرب امر همجنس گرایی را نه گناه و نه بیماری میداند. بلکه مرغیست گرایش طبیعیات. در این فیلم نظر اسلام بر معصیت بودن آن و تاثیرش بر روند کاهش جمعیت مغفول مانده است.
0
0
احمد
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
با سلام
در اینجا آسیب های نظریه تکامل داروین بررسی می شود که یکی از آنها تناقض اعتقاد به داروینیسم و حمایت از همجنسگرایی است بدین معنا که دانشمندان تکامل باور غربی نمی توانند همزمان از همجنسگرایی دفاع کنند و حتی باید بر علیه آن موضع بگیرند اما هیچ موضعی نمی گیرند. آنطور که از کلیپ پیداست همجنسگرایی از این منظر بررسی شده است نه به صورت کلی و احکام اسلامی. این کلیپ در ادامه سایر آسیب های تکامل گرایان مثل نژادپرستی و ... می باشد.
ناشناس
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
البته شایسته است ، به جای موسیقی ، از اذکار ، و با حال ذکر و معنویت ، استفاده شود

جواز موسیقی جایز، به معنای خوبی آن نیست
بحمد اللّٰه حوزویان و کثیری از متدینان ، تجربه زندگی منهای آهنگ را ، به تبعیت از حضرات معصومان علیهم الصلاة و السلام ، داشته و دارند
تنازل از این سطح از طهارت و معنویت نشاید
حانا
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵
دوست محترم ...این اطلاعات بنظر کامل نمیان و تحریف شدند در هرصورت میتونین به تاریخچه و یا ویکی پدیا مراجعه کنید افراد مختلفی این بیماری رو داشتند که یکس از ان دسته ها هنجنس گرایان بودند و درنهایت ایدز نام گزاری شده .
0
0