۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۵۱۴۷۹
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تقویت بعد معنوی نیرو‌های مسلح مرهون عقیدتی سیاسی است

تقویت بعد معنوی نیرو‌های مسلح مرهون عقیدتی سیاسی است
امام جمعه اهواز گفت: در ایران اسلامی باحضور امامین انقلاب بحث تشکیل نهادی که بتواند معنویت را درمیان نیرو‌های مسلح تقویت کند، مطرح شد و در این باره عقیدتی سیاسی شکل گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه استان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت خدیجه (س) و تبریک هفته عقیدتی سیاسی عنوان داشت: انسان دارای دو بُعد روحانی (معنوی) و جسمانی است که در عرصه جهانی معمولا به تقویت بُعد جسمانی پرداخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: خداوند، انسان را از بُعد روحانی خلق کرد، بُعد روحانی حلقه مفقوده در جهان بوده و هست، اما در جمهوری اسلامی به پرورش چنین بّعدی توجه می‌شود.

امام جمعه اهواز بیان داشت: در ایران اسلامی با حضور امامین انقلاب اسلامی، بحث تشکیل نهادی که بتواند معنویت را در میان نیرو‌های مسلح تقویت کند، مطرح شد و در این باره عقیدتی سیاسی شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب به بُعد روحانی و جسمانی در نیرو‌های مسلح توجه ویژه‌ای شده است، گفت: یکی از رویش‌های بسیار خوب همزمان با انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران، توجه ویژه امامین به بُعد معنوی است و با ظهور مجموعه عقیدتی سیاسی، روحیه معنوی روز به روز تقویت می‌شود.

وی بیان داشت: زمانی که ایمان یک رزمنده در خط مقدم قوی باشد، سبب ایستادگی در برابر جهانیان می‌شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات