۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۴۷۳۶۳
حجت الاسلام رجب پور:

دشمن برای تضعیف نظام به توطئه های اقتصادی روی آورده است

دشمن برای تضعیف نظام به توطئه های اقتصادی روی آورده است
حجت الاسلام رجب پور با اشاره به اینکه غفلت از مسائل اقتصادی پاشنه آشیل خواهد بود، گفت: دشمن به توطئه اقتصادی روی آورده تا ملت ایران را از نظام، رهبری و مسؤولان جدا کند.
حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان عنوان داشت: مباحث اقتصادی و معیشتی مردم، از دغدغه‌ها و مطالب مورد تأکید رهبر انقلاب است، دشمن بار‌ها از حربه اقتصادی، ملت ایران را هدف قرار داد تا از پشتیبانی نظام اسلامی دست بردارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به اینکه دشمنان همه حیله‌ها و دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها را بکار بردند، خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه مشت محکمی بر دهان آمریکا نواخته و در حمایت کامل از نظام اسلامی است؛ از این رو دشمن به توطئه اقتصادی روی آورده تا بتواند ملت ایران را از نظام، رهبری و مسؤولان جدا کند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه غفلت از مسائل اقتصادی پاشنه آشیل خواهد بود، اظهار داشت: رهبری چندین سال است که مباحث اقتصاد مقاومتی، عدم وابستگی به نفت و درآمد‌های نفتی، تولید و رونق تولید، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی را در دستور کار قرار دادند.

حجت الاسلام رجب پور با بیان اینکه شعار‌های سال نقطه امید مردم و تذکری برای مسؤولان است، ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها به جوانان بی اعتماد هستند؛ حال آنکه همگان می‌دانند عنصر جوانی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سازندگی تحول ساز مسائل کشوری و منطقه‌ای بود.

وی تأکید کرد: جوانان با تلاش‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، اعتماد آن مسؤولانی را که به عنصر جوانی اعتقاد ندارند، جلب کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات