۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۴۲۳۰۳
در مساجد اهواز؛

پویش مردمی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار می‌شود

پویش مردمی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار می‌شود
حجت الاسلام پشم فروش با اشاره به توصیه رهبرانقلاب بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، گفت: پویش مردمی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه به صورت جمعی در مساجد اهواز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: رهبر انقلاب امروز در روز درختکاری ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستاران و مجموعه‌های درمانی بر خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه تأکید کرد که در این باره بنا داریم پویش مردمی خواندن دعای مذکور را راه بیندازیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز بیان داشت: پویش مردمی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را شب جمعه (۱۵ اسفندماه) به صورت جمعی و پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد اهواز و خوزستان برگزار می‌کنیم.

این مقام مسئول عنوان داشت: دعای هفتم صحیفه سجادیه درباره برطرف سازی اندوه‌ها و مشکلات است و رهبر انقلاب بر خواندن دعای مذکور بسیار توصیه کردند.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه خوزستانی‌ها همیشه پاسخگوی ندای رهبری هستند، تصریح کرد: این پویش لبیکی دوباره به ندای امام خامنه‌ای است که در صد مسجد شهر اهواز و با همکاری هیئت‌های مذهبی و متولیان مساجد برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات