۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۳۷۹۴۰
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

معامله قرن یک فکاهی سیاسی است

معامله قرن یک فکاهی سیاسی است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضوی مهر گفت: معامله قرن امروز شبیه به یک فکاهی سیاسی است که احدی تره برای آن خرد نخواهد کرد و زین پس آمریکا باید به دنبال فروپاشی باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در همدان، با اشاره به طرح مسئله معامله قرن از سوی آمریکا، بیان داشت: امروز شاهد هستیم که ترامپ باوجود اینکه در منطقه با شکست مواجه شد اقدام به بیان معامله قرن کرد.

وی تصریح کرد: اوضاع نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه از طرفی و حمله موشکی طالبان به هواپیمای آمریکایی از طرف دیگر سبب شد تا آمریکا دست به دامان طرحی شکست‌خورده آن‌هم در دقیقه 90 شود.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: امروز جهانیان در مقابل معامله قرن از سوی آمریکا ایستاده‌اند و ترامپ و هم‌پیمانانش هرگز چنین فکری را نمی‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی جهان اسلام در مقابله باسیاست‌های آمریکایی اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت و جهان اسلام به بلوغی رسیده است که زور را نمی‌پسندد و قطعاً در مقابل سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی می‌ایستد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضوی مهر با اشاره به دخالت‌های نابجا و غیرمسئولانه غرب در خاورمیانه خاطرنشان کرد: قداست شکنی ترامپ نسبت به قبله مسلمین بیت‌المقدس و طرح معامله قرن سبب شده تا شیعه و سنی در کنار هم با اتحاد و قدرتی بی‌مثال در مقابل سیاست‌های استعمار جهانی بایستند.

وی در ادامه افزود: ترامپ بداند با بیان چنین طرحی باید به دنبال تابوت برای سربازان خود باشد و از این به بعد جواب کوبنده جبهه اسلام و مقاومت را در سپاه خود درک خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: معامله قرن امروز شبیه به یک فکاهی سیاسی است که احدی تره برای آن خرد نخواهد کرد و زین پس  آمریکا باید به دنبال فروپاشی باشد.

هادی شاملو
ارسال نظرات