۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۳۷۲۹۲
حجت الاسلام حیات الغیب:

برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار می شود

برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار می شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه ویژه دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای برنامه های دهه فجر با همکاری ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: در این راستا کارگروه‌های ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 500 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر برگزار می شود، افزود: این برنامه ها در قالب برنامه فرهنگی، هنری، جنگ‌های شادی، افتتاح پروژه‌ها و دیدار با خانواده شهدا  برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس و کارخانه‌ها، دیدار مردم و مسؤولین با نماینده ولی فقیه، رژه موتوری نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی، غبارروبی گلزار شهدا و  تجلیل از تولیدکنندگان نمونه زنان روستایی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

برگزاری 100 محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 100 محفل انس با قرآن در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی بومی و محلی در ۱۰۰ روستای شاخص از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر 20 نمایشگاه در پارک‌ها برپا می شود، ادامه داد: همایش دو هزار نفری دانش آموزی در ورزشگاه تختی از دیگر برنامه های مهمی است که برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیب اظهار داشت: نشست‌های بصیرتی در مدارس استان با موضوع انقلاب، بیان دستاوردهای انقلاب بین دانش آموزان و با هدف بصیرت بخشی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: جشن پرواز بادبادک‌ها و برگزاری یادواره شهدا در همه شهرستان‌های لرستان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه مد و لباس فجر، محفل شعر و خاطره گویی انقلاب اسلامی در مساجد، برگزاری مراسم چهلم شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی با اشاره به برنامه ریزی در راستای فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه افزود: برنامه های دهه فجر با محوریت مردم به ویزه نسل جوان برگزار خواهد شد.

حضور مردم در صحنه های انقلاب خون تازه ای به رگ های انقلاب ترزیق می کند

حجت الاسلام حیات الغیب از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب یاد کرد و بیان داشت: حضور مردم در اجرای برنامه ها و حضور در صحنه های انقلاب خون تازه ای به رگ های انقلاب ترزیق می کند و سبب تداوم راه انقلاب خواهد بود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات