۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۳۵۱۴۴
حجت الاسلام قلی پور:

سپهبد شهید سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود

سپهبد شهید سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود
امام جمعه بابلسر گفت: سپهبد شهید سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت و یکی از چهره‌های انقلابی به معنای واقعی کلمه بود و همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید سلیمانی، افزود: این شهید بزرگوار، برکتی را در انقلاب و اسلام ایجاد کرد که خنثی کننده همه توطئه‌های دشمنان است.
 
وی با بیان این که خون پاک شهید سلیمانی باعث ایجاد اتحاد در میان امت اسلامی شده است، افزود: به برکت خون ها پاک شهدای جبهه مقاومت تفرقه افکنی های آمریکا در کشورهای اسلامی منطقه خنثی خواهد شد.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که شهادت سپهبد سلیمانی یک انقلابی در منطقه ایجاد کرده است، بیان داشت: بسیاری از توطئه های دشمن در سایه شهادت این رزمندگان جبهه مقاومت خنثی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها با این جنایت بار دیگر خباثت خود را به دنیا ثابت کردند، افزود: به طور حتم خون پاک این شهدای مقاومت، ریشه استکبار و استعمار را در منطقه خواهد سوزاند.
 
وی با بیان این که سردار دل‌ها از ملت گرفته شد، اما خونش مایه برکت و رحمت شد، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث جلب توجه سراسر دنیا شد و پاسخی روشن به استکبار جهانی به ویژه آمریکا بود.
 
حجت الاسلام قلی پور از حضور حماسی ملت ایران در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت تشکر و قدردانی کرد و گفت: قدرشناسی ملت ایران از شهدای مقاومت و ارج نهادن به مقام سپهبد شهید سلیمانی حماسه‌ای بی نظیر و تماشایی بود.
 
وی، مهم‌ترین ویژگی این سردار رشید اسلام را اخلاص و ولایتمداری در عمل و انقلابی‌گری او دانست و افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شجاع و با تدبیر بود که این مهم را برای خدا خرج کرد اخلاص این سردار در عمل ستودنی است که همواره مراقب حدود شرعی بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این شهید بزرگوار سرباز بی‌ادعای ولایت و یکی از چهره‌های انقلابی به معنای واقعی کلمه بود و همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست، اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که همواره شهادت را خدا طلب می‌کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات