۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۳۴۷۴۸
استاد حوزه و دانشگاه:

ثمره خون سردار سلیمانی پیروزی نهایی بر استکبار است

ثمره خون سردار سلیمانی پیروزی نهایی بر استکبار است
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ذلت و سلطه استکبار را نخواهد پذیرفت، گفت: پیروزی نهایی بر استکبار مهمترین ثمره خون شهید سلیمانی خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حمله اخیر به پایگاه عین الاسد بخشی از انتقام سخت است، اظهار داشت: حمله به پایگاه عین الاسد یک سیلی است و انتقام اصلی در بیرون رفتن آمریکایی‌ها از غرب آسیا خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حمله به پایگاه عین الاسد پیش از به خاک سپرده شدن سپهبد سلیمانی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این اقدام نشان داد جمهوری اسلامی به هر آنچه بگوید، عمل خواهد کرد و هیچگاه از عزت و سربلندی که به برکت خون شهدا حاصل شده دست نخواهد کشید.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ذلت و سلطه استکبار را نخواهد پذیرفت، افزود: آمریکایی‌ها تلاش بسیاری داستند تا حمله به عین الاسد را کم رنگ جلوه بدهند و عدم اعلام آمار کشته‌ها و آسیب‌های وارده بهترین گواه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده بیان داشت: اصل حمله به پایگاه عین الاسد، اقتدار و هیمنه آمریکا را بار دیگر شکست و آسیب بسیار زیادی به ابهت پوشالی آن وارد کرد.

وی عنوان داشت: بمباران به پایگاه عین الاسد آغاز خروج آمریکا از غرب آسیا است، خروج از منطقه ذلتی برای آمریکایی‌ها خواهد بود و در صورت ماندن قطعا پایگاه‌ها به قتلگاه شان تبدیل می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم و نیرو‌های عراقی و کشور‌های منطقه برای بیرون راندن آمریکایی‌ها کفایت می‌کنند، گفت: آمریکا اگر بخواهد در منطقه بماند، باید بداند که هر پایگاهی حکم گورستان را خواهد داشت.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز با بیان اینکه تقویت وحدت ملی، روحیه انقلابی گری و ضد استکباری ثمرات خون شهید سپهبد سردار سلیمانی در کشور است، خاطرنشان کرد: تأثیرات شهادت سپهبد سلیمانی در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت از حیث خارجی و داخلی هویدا می‌شود که پیروزی نهایی بر استکبار مهمترین ثمره آن خواهد بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات