۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۳۲۳۶۵
حجت الاسلام خوبانی:

حماسه ۹ دی تجلی جاودانگی اتحاد مردم و رهبر انقلاب بود

حماسه ۹ دی تجلی جاودانگی اتحاد مردم و رهبر انقلاب بود
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به در پیش بودن حماسه عظیم ۹ دی، از این روز ارزشمند به عنوان باطل السحر فتنه ۸۸ یاد کرد.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن حماسه عظیم نهم دی، از این روز ارزشمند به عنوان باطل السحر فتنه ۸۸ یاد کرد.
 
وی با بیان این که حماسه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: این حرکت عظیم مردمی یک حماسه ماندگار در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری انقلاب بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی نمایش غیرت ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی بود، بیان داشت: این ملت در آن حماسه عظیم و ماندگار موقعیت شناسی، بصیرت و ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که حماسه نهم دی تجلی حکومت روح دیانت بر دل‌های ملت با بصیرت ایران اسلامی بود، تصریح کرد: می‌توان این روز با عظمت را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان نام نهاد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، یکی از مهم‌ترین دلایل خنثی شدن فتنه ۸۸ را مدیریت و رهبری هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ایشان با رهنمود‌های تاریخی خود درآن نماز جمعه تاریخی، آتش فتنه را در کشور خاموش کردند.
 
وی، حضور با بصیرت و انقلابی ملت ایران در صحنه دفاع از نظام اسلامی را از دیگر دلایل خنثی شدن فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: در آن مقطع حساس شاهد پیوند عمیق و الهی میان امام و امت بودیم که همین امر موجب شد بساط فتنه گری در کشور جمع شود.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که خلق حماسه عظیم نهم دی موجب افزایش اقتدار و استحکام انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی شد، خاطرنشان کرد: حوادث سال ۸۸ موجب ایجاد رویش‌های جدیدی در انقلاب اسلامی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فتنه ۸۸ نقاب را در کشور کنار زد و برخی چهره ها برای مردم به خوبی روشن و واضح شد، بیان داشت: دشمنی گسترده غرب با نظام اسلامی در حوادث سال ۸۸ به خوبی مشخص شد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که حماسه نهم دی دلبستگی ملت ایران به نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشید، گفت: متأسفانه علیرغم بی بصیرتی و بی تفاوتی خواص، ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با خلق حماسه نهم دی بر عزت و عظمت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف افزودند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات