۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۳۰۹۶۸
حجت الاسلام ولی پور:

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی است

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی است
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت وحدت بین حوزه و دانشگاه تأکید کرد و بیان داشت: امام خمینی(ره) در این زمینه می فرمایند: «امروز یکی از ضروری ‌ترین تشکل‌ها بسیج دانشجو و طلبه است، طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند.»

وی با بیان اینکه امروز حوزه علمیه و دانشگاه از هر محل دیگری به وحدت نیاز دارند، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه راه برد اساسی امام خمینی رحمه الله برای تحقق اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام ولی پور با تأکید بر ضرورت حفظ و تویت وحدت بین حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این وحدت لازمه ارتقای فرهنگ جامعه و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را یک نیاز انقلابی خواند و ادامه داد: در سایه وحدت حوزه و دانشگاه می توان در تربیت نسلی انقلابی و تحقق اهداف انقلاب گام های استواری برداشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه لازمه رشد علمی است، بیان داشت: در سایه این وحدت می توان در توليد علم و دانش نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه در سایه وحدت بین حوزه و دانشگاه می توان به موفقیت های بزرگی دست یافت، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه لازمه موفقیت در عرصه های مختلف و رسیدن به اهداف والای انقلاب است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات