۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۶۲۶۱۴۱
آیت الله علوی گرگانی:

دوام انقلاب اسلامی مرهون اخلاص امام راحل و رهبری است

دوام انقلاب اسلامی مرهون اخلاص امام راحل و رهبری است
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه دوام این انقلاب مرهون اخلاص امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: به برکت شهدا این نظام روز به روز در مسیر خود مقاوم تر می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع هستند، اظهار داشت: ایشان در مقام ولایت بسیار عالی عمل کرده و عمل می کنند و افتخار می کنیم که ولایت به دست ایشان است.

وی با اشاره به اینکه کار اصلی را در دفاع مقدس جوانان ایثارگر انجام دادند، خاطر نشان کرد: درست است که ما نیز در جبهه های دفاع مقدس حضور داشتیم و مشغول تهییج و ترغیب و جذب افراد برای اعزام به جبهه بودیم اما این جوانان و رزمندگان دفاع مقدس بودند که جان بر کف دست گذاشته و با ایثار و مجاهدت خود به انجام تکلیف پرداختند و در این راه شهید و جانباز شدند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با خودداری از بیان فعالیت های خود در دفاع مقدس تصریح کرد: بنده از ابتدایی که مرحوم آیت الله معرفت از طرف حضرت امام(ره) با بنده در رابطه با فعالیت های جهادی صحبت کرد شرط کردم که در جایی اسمی از بنده نیاورند؛ هر کاری که در دفاع مقدس انجام دادم رسالت و وظیفه ام بوده است و اگر در این راه ثوابی برده ام نزد خداوند متعال محفوظ است؛ مسؤولان می توانند این امر را از طریق فرزندان و دیگران پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه راز دوام و ماندگاری این انقلاب الهی، اخلاص امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: در سطح دنیا و در همین کشور خودمان انقلاب های زیادی صورت گرفت که بعد از مدتی رنگ باخته و فراموش شدند اما به برکت خون شهدا این نظام روز به روز در مسیر خود مقاوم تر می شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آثار عظیم مراسم اربعین حسینی، آن را مولود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواند و عنوان کرد: 8 سال جنگ تحمیلی جهان را تکان داد و علی رغم فشار و مشکلاتی که دشمن برای کشورمان ایجاد کرده است، روح مقاومتی که در ملت ایران وجود دارد سبب ایستادگی در برابر دشمن شده است؛ دشمن به قدرت انقلاب معترف و در حیرت قرار گرفته است.

وی خواستار رسیدگی بیشتر به ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس شد و تأکید کرد: باید نسبت به رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس توجه ویژه ای وجود داشته باشد و همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند نسل جوان از رشادت و ایثار رزمندگان آگاه و ادامه دهنده راه آنها باشند.

ارسال نظرات