۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۲۵۱۷۵
حجت الاسلام رحیمی خبر داد؛

وقفی برای کودکان بی سرپرست سربیشه

وقفی برای کودکان بی سرپرست سربیشه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: واقف خیراندیش حسن رضا نادی یک قطعه زمین به متراژ ۲۵۰ متر مربع را وقف ساخت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شهر سربیشه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین رحیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام دهه وقف دو وقف جدید در شهرستان سربیشه ثبت شد.

وی گفت: در نخستین روز از دهه وقف درویش خسروی یک قطعه باغ و پنج فنجان آب اراضی قناتین درح را با نیت اطعام و عزاداری در ماه محرم و صفر را وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با بیان اینکه ارزش این وقف 500 میلیون ریال بوده است، افزود: همچنین وقف دیگری در سومین روز از دهه وقف به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: واقف خیراندیش حسن رضا  نادی یک قطعه زمین به متراژ 250 متر مربع را وقف ساخت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شهر سربیشه کرده است.

وی از آغاز ساخت این موسسه با همکاری خیران به زودی در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: ارزش این موقوفه نیز 900 میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز شش وقف جدید در شهرستان ثبت شده و در مجموع نیز سربیشه دارای بیش از 840 وقف و 992 رقبه است.

حجت الاسلام رحیمی اظهار کرد: همایش پیاده روی عزاداران رضوی همزمان با شهادت امام رضا(ع) از روستای چنشت به سمت آستان مقدس امامزاده بی بی زینب خاتون(س) برگزار می‌شود./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات