۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۱۶۵۱۲
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان تهران:

مهلت نام نویسی در مدارس علمیه خواهران تمدید شد

مهلت نام نویسی در مدارس علمیه خواهران تمدید شد
ازغندی از تمدید مهلت نام نویسی در مدارس علمیه خواهران خبر داد و گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان به تحصیل علوم حوزوی می‌توانند تا ۵ شهریور اقدام به ثبت نام کنند.

منصوره ازغندی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهمترین رسالت طلبگی را قرار دادن بشر در مسیر تقوا و عبودیت بیان کرد و گفت: نمی توان به طلبگی به عنوان یک شغل نگاه کرد چرا که طلبگی یک رسالت است.

وی رسالت خواهران طلبه را در دنیای امروز بسیار مهم و ضروری دانست و ادامه داد: تربیت طلاب خواهر در راستای تاثیرگذاری دینی بر قشر بانوان بسیار حائز اهمیت است زیرا زنان در تربیت جامعه اسلامی بسیار نقش آفرین هستند.

ازغندی با اشاره به نقش تربیتی بانوان طلبه در مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی، ابراز کرد: نقش بانوان طلبه در ارتقای معنوی جامعه و مقابله با هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان انکار ناپذیر است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: مهمترین وظیفه طلاب تحقق معارف اسلام در متن زندگی مردم است بنابراین بانوان طلبه می توانند این رسالت خطیر را از کانون خانواده آغاز کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان تهران با تاکید بر اینکه طلاب خواهر باید مردم را با معارف دین آشنا کنند، گفت: طلاب خواهر با ترویج سبک زندگی اسلامی و دینی می توانند با سبک زندگی وارداتی غربی مبارزه کنند.

وی تحصیل خواهران در حوزه های علمیه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: در حال حاضر قریب به 500 مدرسه علمیه خواهر در سطح کشور و بالغ بر 70 مدرسه علمیه ویژه خواهران در استان تهران به تربیت طلبه مشغول هستند و این تعداد بیانگر اقبال بانوان به تحصیل علوم حوزوی است.

ازغندی درباره نام نویسی سال تحصیلی 98-99 حوزه های علمیه خواهران استان تهران، گفت: زمان آغاز ثبت نام در سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران براساس ابلاغیه مرکز مدیریت از تاریخ 23 تیرماه در استان تهران آغاز و تا 21 تیرماه ادامه داشت که بر اساس نظر مرکز مهلت نام نویسی تا 5 شهریور تمدید شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان تهران خاطرنشان کرد: علاقه مندان و متقاضیان به تحصیل علوم حوزوی می توانند به سایتhttp://paziresh.whc.ir مراجعه کرده و یا به صورت حضوری در مدارس علمیه اقدام به نام نویسی کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات