۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۱۵۹۳۹
حجت الاسلام صادقی خبر داد؛

فعالیت ۱۳ گروه تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری مازندران

فعالیت ۱۳ گروه تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری مازندران
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از فعالیت ۱۳ گروه تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری استان خبر داد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از فعالیت ۱۳ گروه تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری استان خبر داد و با بیان این که در مجموع ۲۴۰ طلبه و روحانی در این گروه‌های تبلیغی مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند، افزود: این حضور پررنگ طلاب و روحانیان در فعالیت‌های تبلیغی به طور حتم آثار مطلوبی در جامعه با خود به همراه دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دایره فعالیت‌های تبلیغی در مناطق مختلف استان باید گسترش پیدا کند، بیان داشت: در همین راستا از همه ظرفیت‌های تبلیغی موجود در حوزه علمیه استان به منظور پوشش کامل برنامه‌های تبلیغی بهره خواهیم گرفت.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور پررنگ گروه‌های تبلیغی در مناطق آسیب پذیر استان ضروری است، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، حضور مستمر گروه‌های تبلیغی در مناطق گردشگری، بسیاری آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که حضور طلاب جوان و خوشفکر در گروه‌های تبلیغی اثرگذاری تبلیغ را دو چندان خواهد کرد، بیان داشت: گفت و گوی مستقیم طلاب جوان با مردم به ویژه نسل جوان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی از سوی این افراد در سواحل و مناطق گردشگری، تاکنون آثار بسیار خوبی را دی پی داشته است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، یکی از مشکلات برنامه‌های تبلیغی را عدم استمرار آن در همه ایام سال عنوان کرد و گفت: متأسفانه این فعالیت‌ها به دلیل عدم حمایت‌های لازم تنها در بخشی از فصول تابستان صورت می‌گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تشکیل یک کارگروه ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی در استان با حضور همه نهاد‌ها و دستگاه‌های دینی و فرهنگی تأکید کرد و افزود: باید همه نهاد‌های فرهنگی در جهت حمایت از این گروه‌های تبلیغی حرکت کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که در حال نیازمند ایجاد یک انسجام در برنامه‌های فرهنگی و دینی هستیم، خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توفیق مناسب در برنامه‌های فرهنگی است که باید اصلاح شود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امکانات ما در حوزه برنامه‌های تبلیغی محدود است و نیازمند حمایت سایر نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی هستیم، بیان داشت: حوزه علمیه با همه توان و ظرفیت خود در عرصه برنامه‌های تبلیغی ورود پیدا کرده و از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تبلیغ صحیح معارف دینی در جامعه بهره خواهد برد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات