۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۴۶۰۶
امام جمعه بابل:

اقتدار پلیس در ایران اسلامی، محصول پشتوانه مردمی است

اقتدار پلیس در ایران اسلامی، محصول پشتوانه مردمی است
حجت الاسلام والمسلمین روحانی به اقتدار پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این اقتدار با پشتوانه مردمی حاصل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع فرماندهان و مدیران پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان به رسالت سنگین نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه نیروی خدوم انتظامی است.
 
وی با اشاره به این که ایجاد ناامنی و تنش در کشور را یکی از اهداف دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در طول این چهار دهه، بسیاری از توطئه‌ها و بحران‌های دشمن علیه نظام اسلامی با هوشیاری نیرو‌های انتظامی و آحاد مردم خنثی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که دشمن با القائات دروغین تلاش می‌کند زمینه نافرمانی‌های اجتماعی را در کشورمان فراهم کند، بیان داشت: هدف دشمن در سال‌های اخیر از تشدید فشارها، ایجاد نارضایتی‌های عمومی در کشور و فراهم کردن ناامنی و بی نظمی در جامعه بوده است.
 
امام جمعه بابل، مردمی بودن را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نیروی انتظامی کشورمان عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کنار تأمین امنیت، حافظ ارزش‌های دینی و معنوی در جامعه اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر ضرورت تعامل و بهره گیری بیشتر پلیس از توان مردمی برای تأمین امنیت در جامعه تأکید کرد و افزود: همراهی مردم با نیروی انتظامی نقطه قوت پلیس در ایران اسلامی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری در جهت حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه ایفا کرده است، گفت: با توجه به تلاش دشمن در جهت از بین بردن هویت دینی و انقلابی جامعه، نقش پلیس در حفاظت از ارزش‌های اخلاقی در جامعه بسیار پررنگ است.
 
وی با اشاره به عزت و اقتدارنظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، بیان داشت: این عزت و عظمت موجب عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی شده و به همین دلیل شبانه روزی می‌کوشند تا ارزش‌های انقلابی نظام را تضعیف و کمرنگ کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی به اقتدار پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که این اقتدار با پشتوانه مردمی حاصل شده است، بیان داشت: رفتار پلیس در ایران اسلامی با مردم بر اساس مبانی دینی و اخلاقی است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات