۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۱۲۱۳۷

علمای بحرین، شعار عاشورای امسال را اعلام کردند

علمای بحرین، شعار عاشورای امسال را اعلام کردند
علمای بحرین با تأکید بر آمادگی ملت مسلمان برای رقم زدن کربلایی بزرگ، طی بیانیه ای شعار عاشورای امسال را اعلام کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، عالمان دینی بحرین طی بیانیه ای ضمن تأکید بر زنده نگهداشتن شعایر دینی در ماه محرم، شعار عاشورای امسال را اعلام کردند.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، در این بیانیه آمده است: عاشورا و کربلای امام حسین(ع) آغاز دوره ای جدید که با آخر الزمان ارتباط دارد و به همه انسان های آزادیخواه، عدالت طلب و طالبان عزت و کرامت انسانی در جای جای جهان ارتباط دارد.

این بیانیه ادامه داد: شعار عاشورای امسال «مع امام منصور» خواهد بود و یاری امام حسین(ع) محدود به یک دوره زمانی خاصی نیست. پس ای عاشقان حسین به پا خیزید و به امام زمان خود، امام منصور خود در کربلای بزرگی دیگر بپیوندید.

کربلا اینک همه ما اعم از پیر و جوان، زن و مرد را صدا می زند؛ زیرا پرچم یالثارات الحسین در جای جای این کره خاکی در به دست امام زمان(عج) اهتزاز درمی آید.

ما در آستانه عاشورای حسینی قرار گرفته ایم و با شعار مع امام منصور شعایر عاشورایی را امسال مانند سال های دیگر زنده نگه می داریم. این شعار بر دو محور اساسی تمرکز خواهد داشت: محور اول یاری امام زمان(عج) به عنوان مسأله حال و آینده و محور دوم آمادگی برای رقم زدن کربلایی بزرگ.

بر این اساس، از همه خطیبان، مداحان اهل بیت، شاعران، اصحاب رسانه و همه اقشار جامعه درخواست می کنیم که نسبت به زنده نگه داشتن عاشورای حسینی و شعایر محرم هر چه بیشتر اهتمام ورزند./983/ب

ارسال نظرات