۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۱۰۲
شیخ الخطیب:

تحریم‎های آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است

تحریم‎های آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است
نائب رییس شورای اجرایی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تصریح کرد که تحریم های ظالمانه آمریکا و هم‎پیمانانش علیه ایران محکوم به شکست است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نائب رییس شورای اجرایی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد «لبایا» واقع در منطقه البقاع الغربی برگزار شد، نسبت به فتنه و تنش های موجود در منطقه ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت که آثار این فتنه ها نباید وارد داخل کشورمان شود .

وی افزود: تحریم و فشارهای آمریکا و هم‎پیمانانش علیه جمهوری اسلامی ایران، سوریه و جبهه مقاومت در راستای جنگ استعماری جدیدی است که به صورت نرم درحال اجرا می باشد. ما باید با صبر، حکمت و هوشیاری و با تمسک به قدرت خود، وحدت و اتحاد به مقابله با آنان بپردازیم.

حجت الاسلام شیخ علی الخطیب، به طرح معامله قرن واکنش نشان داد و گفت: این طرح درپی پایان مساله فلسطین و اقامت دائم رژیم اشغالگر صهیونیستی در اراضی اشغالی است.

وی ادامه داد: ما بار دیگر تاکید می کنیم که فلسطین، زمین عربی، اسلامی و مسیحی است که پایتخت آن قدس می باشد و آوارگان فلسطینی در نزد اهالی و برادر خود مهمان هستند و تنها راه حل آنان بازگشت به مناطق خود است و این امر محقق نمی شود مگر با تمسک به گزینه مقاومت.

نائب رییس شورای اجرایی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خواستار اتحاد مردم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت شد و تصریح کرد که موضوع فلسطین، مساله اول امت اسلامی است، بنابراین مردم کشورهای عربی و اسلامی باید به یاری آنان بشتابند و با فشار به حکومت های خود مانع از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شوند.

وی تحریم و فشارهای ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد که ایران هیچ گاه از حمایت جبهه مقاومت و مردم فلسطین دست بر نمی دارد و حکومتی که شعارش مقاومت در برابر استعمار است، به هیچ وجه در برابر سختی های دچار بحران نمی شود و به زودی با یاری خداوند متعال در برابر نیروهای شر و ظلم با حکمت، شجاعت، رهبری، مجاهدان، صبر و هوشیاری پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات