۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۱۱۵۸۰
برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛

دوره آموزشی کوتاه مدت ویژه طلاب سطح ۲ برگزار می‌شود

دوره آموزشی کوتاه مدت ویژه طلاب سطح ۲ برگزار می‌شود
حجت الاسلام کیانی از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت ویژه طلاب سطح ۲ برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از همکاری وزارت آموزش و پروش با مرکز مدیریت حوزه علمیه (معاونت تبلیغ) برای حضور طلاب در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: برای طلاب دارای سطح ۲ و کارت پایان خدمت، دوره آموزشی کوتاه مدت جهت آماده سازی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی معاونت تبلیغ برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه خوزستان بیان داشت: این دوره برای طلابی است که افزون بر سطح ۲، دوره سرباز طلبه را گذارنده و با فضای آموزش و پرورش و شیوه‌های تربیتی و آموزشی آشنا هستند، تا در ادامه وارد بدنه آموزش و پرورش شوند تا از این طریق بار دیگر در مباحث فرهنگی و تربیتی شاهد اثرگذاری قشر روحانیت باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خواهران به شرط دارا بودن مدرک سطح ۲ قادر به شرکت در دوره خواهند بود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت نام به www.mobaleghan.com مراجعه کنند.

حجت الاسلام کیانی همچنین پیرامون بحث امریه طلاب در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای سال ۹۸ سهمیه ۲۰۰ طلبه سرباز به حوزه علمیه استان داده شد که در ادامه ضمن اعلام فراخوان به شناسایی طلاب مستعد پرداخته و بیش از ۳۰۰ طلبه برای حضور در طرح نام نویسی کردند.

وی بیان داشت: دوره‌های مرتبط با امریه طلاب بصورت یک هفته‌ای فشرده به همراه مصاحبه‌های علمی، روانشناسی و تربیتی صورت گرفت./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات