۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۰۸۱۰۹
با محوریت قرآن کریم و نهج البلاغه؛

فراخوان گردهمایی خوشنویسی کتابت نور منتشر شد

فراخوان گردهمایی خوشنویسی کتابت نور منتشر شد
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از انتشار فراخوان گردهمایی خوشنویسی کتابت نور و برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد اهواز خبر داد.
احمد سراج، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از استقرار اتوبوس‌های کتاب و سلامت در مصلی مهدیه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز لیالی قدر اتوبوس سلامت از ساعت ۲۲ در مصلی مهدیه مستقر و در شب اول ۵۰ نفر مورد ویزیت رایگان شدند، ضمن اینکه در این اتوبوس خدمات رایگانی از جمله مشاوره تغذیه، اندازه گیری تست قندخون و فشار خون انجام گرفت.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز پیرامون اتوبوس کتاب اظهار داشت: در اتوبوس کتاب خدماتی شامل توزیع قرآن، مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوعات مرتبط با ماه مبارک رمضان برگزار شد و کتاب‌هایی تحت عنوان غذای پاک توزیع گردید.

این مقام مسؤول با اشاره به انتشار فراخوان گردهمایی خوشنویسی کتابت نور عنوان داشت: گردهمایی خوشنویسی قرآن کریم و فراز‌هایی از نهج البلاغه با حضور خوشنویسان خوزستان با نام کتابت نور پنج شنبه ۹ خرداد ماه  از ساعت ۱۴ در سرای محله کیانشهر آغاز و تا اذان مغرب برگزار  می‌شود.

سراج ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند به صورت حضوری مراجعه و یا با شماره ۵۰-۳۲۲۵۱۵۴۷-۰۶۱ داخلی (۱۰۹ تا ۱۱۳) تماس برقرار کرده و یا از طریق ثبت نام در سایت شهرداری اهواز در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری یک محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی گفت: این محفل ساعت ۹ شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد که در ادامه اجرای دو گروه تواشیح، ابتهال و برگزاری مسابقه قرآنی روی داد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: ۱۲ محفل انس با قرآن کریم که در سراسر مساجد سطح شهر اهواز اجرا که با استقبال فراوان خواهران روزه دار روبرو شدیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات