۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۷۹۲۵
حجت الاسلام عباس زاده:

مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود

مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان به اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در 52 بقعه متبرکه شاخص در استان خبر داد و گفت: مراسم شب های قدر در همه امام زادگان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدجوادعباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه در قالب طرح ضیافت الهی بیان داشت: در راستای اجرای این برنامه ها 100 مبلغ بومی و غیربومی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 52 امام زاده و بقعه متبرکه شاخص لرستان میزبان برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان هستند، افزود: مراسم شب های قدر به صورت ویژه در همه امام زادگان استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی در هشت امام زاده استان لرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور دو مفسر قرآن در استان لرستان خاطرنشان کرد: مراسم تفسیر قرآن در شهر خرم آباد و بروجرد تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: مراسم تفسیر قرآن در خرم آباد در مسجد قمر بنی هاشم، حبیب بن مظاهر و حسینیه ثارلله سپاه استان با حضور حجت الاسلام محبی در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: طرح 30 مسجد و 30 افطاری از دیگر برنامه های اوقاف در قالب طرح ضیافت الهی بوده که در شهرستان دلفان در حال برگزاری است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات