۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۰۶۲۳۴
مدیر ارشاد خوزستان خبر داد؛

توجه ویژه به فعالیت‌های قرآنی در روستا‌ها و مناطق عشایری

توجه ویژه به فعالیت‌های قرآنی در روستا‌ها و مناطق عشایری
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فعالیت‌های قرآنی در سطح روستا‌ها و مناطق عشایری استان به شکل خوبی پیگیری می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جوروند، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در نمایشگاه‌های پیشین قرآن و عترت اظهار داشت: در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت توجه خاصی به بخش کودک و نوجوان شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های فرهنگی و هنری، فعالیت‌های قرآنی در استان مورد توجه است، تصریح کرد: در حفظ و تلاوت قرآن، می‌توان گفت که استان خوزستان در کشور سرآمد است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در سطح روستا‌ها و مناطق عشایری استان پیگیری می‌شود، عنوان داشت: بیش از هزارو صد کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت‌های قرآنی را مدیریت می‌کنند.

جوروند بیان داشت: شاهد ثمرات بسیار خوب فعالیت‌های قرآنی در سطح روستا‌ها هستیم از جمله اینکه در روستا‌های منطقه خسرج هم اکنون ۴۰ حافظ قرآن داریم.

وی با بیان اینکه در خوزستان عشق به اهل بیت (ع) و قرآن علم برافراشته است، عنوان داشت: نمایشگاه قرآن و عترت ذره‌ای اندک در انعکاس فعالیت‌های قرآنی استان است؛ البته ناگفته نماند در سال جاری توجه ما بیشتر محتوای فعالیت‌های قرآنی خواهد بود. /۹۴۵۶/پ203/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات