۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۵۴۸۰

پیام تبریک آیت الله حیدری به امام جمعه اهواز

پیام تبریک آیت الله حیدری به امام جمعه اهواز
آیت الله حیدری در پیام‌های جداگانه‌ای برای آیت الله جزایری و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در مناصب جدید آرزوی موفقیت کرد.
آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: امیدواریم استان خوزستان قهرمان که در طول تاریخ، انقلاب اسلامی، تثبیت نظام اسلامی، جنگ ۸ ساله و مقابله با حوادث طبیعی به نقش آفرینی پرداخت، سربلندتر از گذشته باشد.

از سوی دیگر امام جمعه موقت اهواز در پیامی انتصاب آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، به ریاست حوزه علمیه خوزستان را تبریک گفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیام خود ادامه داد: انتصاب حضرتعالی از سوی، ولی امر مسلمین به ریاست حوزه علمیه خوزستان را تبریک عرض نموده، دوام توفیقاتتان را در سایه عنایت حضرت، ولی عصر اروحنافداه خواستارم.

آیت الله حیدری در پیام جداگانه دیگری انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، به نمایندگی ولی فقیه استان را در پیام جداگانه‌ای تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: با تقدیم تحیت، انتصاب حضرتعالی را از سوی، ولی امر مسلمین به نمایندگی ایشان در خوزستان و امامت جمعه اهواز را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را از خدای بزرگ در ظل عنایت، ولی عصر (عج) خواهانم./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات