۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۰۴۸۷۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

غفلت از جریان‌های انقلابی مهم‌ترین تهدید اجرایی شدن گام دوم انقلاب است

غفلت از جریان‌های انقلابی مهم‌ترین تهدید اجرایی شدن گام دوم انقلاب است
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه برخی می‌خواهند شعارهای انقلابی را کمرنگ کنند، گفت: غفلت از جریان‌ها و شعارهای انقلابی از مهم‌ترین تهدیدهای اجرایی شدن گام دوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در همایش گام دوم در عصر جدید که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، به تبیین غفلت‌های تهدیدکننده در مسیر اجرایی شدن گام دوم انقلاب پرداخت.

وی با اشاره به اینکه غفلت از جریان‌های انقلابی و شعارهای انقلاب یکی از غفلت‌های مورد اشاره رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، اضافه کرد: این غفلت محوری است که رهبری به‌صراحت تأکید کرده‌اند باید نسبت به آن مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جریان‌ها و شعارهای انقلابی و جهادی چهل سال است در این کشور بر سر زبان‌ها جا افتاده است؛ ازاین‌رو نه باید از شعارهای انقلابی و نه از جوانان انقلابی دست برداریم.

امام جمعه بجنورد ابراز کرد: خیلی‌ها دوست دارند شعارهای انقلابی برداشته و برچیده شود و انتظار دارند شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برداشته شود؛ اما این افراد بدانند تا ظالم‌ها و جنایت‌ها و مستکبران هستند مرگ بر آن‌ها هم هست؛ زیرا این مرگ به معنای حیات ما است.

وی با اشاره به اینکه این شعارهای انقلابی ذات حرکت استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند شعارهای انقلابی را کمرنگ کنند؛ اما نباید این اجازه به آن‌ها داده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه باید جریان‌ها انقلابی حمایت شوند، گفت: اگر غفلت از جریان انقلابی در جبهه‌هایی از تاریخ انقلاب نمی‌بود، برخی خسارت‌های زیاد به بار نمی‌آمد، بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بس بیشتر بود و کشور در مسیر رسیدن به آرمان‌های بزرگ بسیار بزرگ‌تری بود.

وی با بیان اینکه چهارمین و پنجمین غفلتی که رهبری در بیانیه گوشزد کرده‌اند غفلت از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی است، افزود: کشور ما ازنظر مادی، منابع غنی داشته و گنجینه‌های خداوندی در این سرزمین زیاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مسئولان گفت: بر این اساس باید به فعالان اقتصادی میدان بدهید و مسیر راه هموار کنید تا دچار چالش‌های اقتصادی نباشیم.

وی با بیان اینکه غفلت از این ظرفیت‌ها به معنای دور برداشتن دشمنان در تحریم‌های اقتصادی است، افزود: اگر اقتصاد مقاومتی را با استفاده از ظرفیت‌های مادی که در این کشور داریم اجرایی می‌کردیم امروز در این تنگناهای ساخته شده به دست دشمنان نبودیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات