۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۲۷۶۹
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

تحریم آمریکا تاثیری در مواضع جبهه مقاومت ندارد

تحریم آمریکا تاثیری در مواضع جبهه مقاومت ندارد
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که تحریم های آمریکا تاثیری در مواضع جبهه مقاومت ندارد و در مسیر خود ثابت قدم است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی مراسمی در شهر بعلبک لبنان خاطرنشان کرد: تحریم های آمریکا موجب تغییر مواضع مقاومت نمی شود و تجربه ثابت کرده که مقاومت در مسیر خود ثابت قدم است.

وی با بیان اینکه اعضای جبهه مقاومت برای آبادانی کشورشان تلاش وافری انجام می دهند، افزود: جنگ رسانه ای و فشار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موجب تغییر مواضع مقاومت و نقش آنان در مشارکت در دولت و پارلمان نمی شود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا با هر کسی اعم از مسلمان و مسیحی، دیندار و بی دین که با سیاست هایش مخالف باشد، به مباره بر می خیزد.

وی با اشاره به تحریم کره شمالی و ونزوئلا از سوی آمریکا تصریح کرد: موضوع فقط ما –جبهه مقاومت- در منطقه نیست بلکه آمریکا به عنوان الگوی ظلم جهانی درپی به بردگی گرفتن بشریت است.

حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: آمریکا تا زمانی که افرادی برای مواجهه با آن در منطقه وجود دارد توانایی رسیدن به اهداف شوم خود را نخواهد داشت. دولتمردان آمریکایی در بسیاری از نقشه های خود در منطقه نظیر یمن، عراق، افغانستان، سوریه، فلسطین و لبنان با شکست مواجه شده و این بدان معناست که آمریکا روبه افول است.

وی تاکید کرد که ما به عنوان حزب‌الله قواعدی را برای دو موضوع مبارزه با تروریسم و اصلاحات اداری و مالی ترسیم کردیم چراکه به بازسازی و رشد کشورمان توجه داریم.

متیو لویت، مدیر برنامه "استاین" در مبارزه با تروریسم و اطلاعات در گفت‌وگو با الشرق الاوسط گفت، اقدامی که سوئیس اتخاذ کرده کاملا از تصمیم انگلیس جداست، آمریکا هیچ نقشی در تصمیم لندن نداشت اما از آن استقبال کرد که باید زودتر از اینها اتخاذ می‌شد.

پیشتر وزارت امور اقتصادی سوئیس در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که تمامی مجوزهای صادرات تجهیزات جنگی به لبنان را لغو کرده است به این دلیل که ۳۱ قطعه سلاح که این کشور در سال ۲۰۱۶ به لبنان فروخته بود گم شده و معلوم نیست به دست چه کسی رسیده است.

ارسال نظرات