۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۰۰۳
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد؛

ضرورت مقابله با شبکه های ضد فرهنگی

ضرورت مقابله با شبکه های ضد فرهنگی
امام جمعه همدان گفت: امروز با شبکه های ضد فرهنگی در کشور و استان مواجه هستیم که نگرانی هایی را به ویژه برای نسل جوان ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر شنبه در دیدار با مدیران و اساتید حوزه علمیه همدان ضمن تبریک سال نو، همدان را شهری مذهبی توصیف کرد و گفت: در دیداری که به حضور رهبر معظم انقلاب مشرف شدم ایشان از استان و تاریخ و تمدن همدان بسیار تعریف کردند که قدردان نگاه ایشان هستیم.

وی با تاکید بر این که باید ادامه دهنده راه بزرگان و علما باشیم اظهار داشت: امروز با شبکه های ضد فرهنگی در کشور و استان مواجه هستیم که نگرانی هایی را خصوصا برای نسل جوان ایجاد می کند.

امام جمعه همدان افزود: بعضی از این معضلات متاسفانه اسیب های جدی نیز ایجاد کرده اند که باید با کمک بزرگان و کارشناسان به دنبال راه چاره ای برای رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به حضور خود در استان همدان یادآور شد: در این مدتی که بنده به همدان آمده ام با دیدن آمارهای مختلف باید گفت که وضعیت دین و تدین مردم به شدت در خطر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان روحانیت را در خط مقدم دفاع از دین عنوان کرد و گفت: علمای گذشته با تلاش و مجاهدت باعث به ثمر نشستن دین و اسلام شدند و امروز نوبت من و شما است که این میراث را حفظ و نگهداری کنیم.

وی تصریح کرد: روحانیان باید هم میراث علمی را نگهداری کنند و هم در عرصه نگهداری و مراقبت از دین مردم نیز سعی و تلاش کنند و در کنار تمام این موارد سعی کنند خودشان به معنای واقعی دیندار بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی توجه ویژه به انجام فعالیت مذهبی را خواستار شد و تاکید کرد: دونکته مهمی که امروز باید به آنها بسیار توجه کرد و مراقب آن باشیم یکی بخش مساجد است و دیگری آموزش و پرورش است که هر دو آنها از اصلی ترین نهاد های فرهنگی است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات