۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۰۸۳۴
نماینده مردم قاین در مجلس:

آمارهای سازمان برنامه و بودجه شفاف نیست

آمارهای سازمان برنامه و بودجه شفاف نیست
فلاحتی آمارهای سازمان برنامه و بودجه را شفاف ندانست و گفت: این آمارها باید درست باشد و بیرجند به عنوان مرکز استان از بسیاری از شهرهای دیگر کشور محروم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه و رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی فرهنگ غنی و نجابت زیادی دارد اما متاسفانه همین نجابت مردم سبب شده رسیدگی به این استان کمتر باشد.

وی، آمارهای سازمان برنامه و بودجه را شفاف ندانست و گفت: این آمارها باید درست باشد و بیرجند به عنوان مرکز استان از بسیاری از شهرهای دیگر کشور محروم است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در خراسان جنوبی محصولات استراتژیک زعفران، زرشک و عناب دارد اما با این حال نیز 34 درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

فلاحتی تصریح کرد: اگر 5 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد که رئیس سازمان برنامه و بودجه قول ساخت آن را داده نیز احداث ‌شود تازه به نرم کشوری می‌رسیم.

وی ادامه داد: بیش از 35 درصد از افرادی که در تهران و مشهد حاشیه نشین هستند نیز ار خراسان جنوبی می‌باشند و این مهاجرت از استان را نشان می‌دهد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 35 درصد صنایع شهرک صنعتی قاین و بازارچه مرزی یزدان نیز تطیل شده است./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات