۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۹۹۵۲
جهاد اسلامی:

برخی کشورهای عربی در اردوگاه صهیونیست‌ها ایستاده‌اند

برخی کشورهای عربی در اردوگاه صهیونیست‌ها ایستاده‌اند
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تقدیر از موضع پارلمان های عربی درباره فاسطین، اعلام کرد که برخی دولت های عربی در اردوگاه اشغالگران صهیونیست ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعتراض برخی نمایندگان کشورهای حوزه خلیج فارس به بند رد هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو در بیانیه پایایی نشست پارلمان های عربی در امان پایتخت اردن را محکوم کرد وافزود: این اعتراض به نمایندگی از ملت های عربی نیست.

جهاد اسلامی در بیانیه خود به کشورهایی که در برابر اعتراض سعودی ها ایستاده و این بند را در جرم دانستن و رد هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو حفظ کردند، درود فرستاد و اعلام کرد که آنها نماینده و صدای ملت های خود برای آزاد سازی فلسطین و بازگرداندن قدس بودند.

از سوی دیگر، «احمد بحر» نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین نیز گفت که تصمیم پارلمان عربی برای تحریم رژیم صهیونیستی گامی صحیح بوده که در واقعیت نیز باید ترجمان عملی داشته باشد.

وی تأکید کرد که بیانیه پایانی نشست پارلمان های برای حمایت از ملت فلسطین و تقویت پایداری آن و دفاع از مسایل عالی در راس آن مسأله قدس و آوارگان فلسطینی نشان دهنده یک حس مسؤولیت قومی عالی و تجسم توجه پارلمان های عربی به حقوق و اصول ثابت ملت فلسطین و مساله مشروع آن است./983/ب101/ف

منبع: العالم

ارسال نظرات