۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۹۴۳۱
معاون بنیاد مهدی موعود کشور:

دغدغه‌مندی جامعه اسلامی در رابطه با ظهور مهدی موعود افزایش یابد

دغدغه‌مندی جامعه اسلامی در رابطه با ظهور مهدی موعود افزایش یابد
معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور گفت: باید دغدغه‌مندی فرهنگی جامعه در رابطه با زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عج) افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان شمالی، بر افزایش دغدغه مندی در جامعه اسلامی در رابطه با موضوع ظهور تأکید کرد.

وی افزود: در جامعه اسلامی و شیعی ما باید دغدغه‌های فرهنگی و دینی در راستای زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عج) افزایش یافته و اقشار مختلف جامعه در این موضوع دخیل شوند.

حجت‌الاسلام کفیل خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) گام برداریم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فرهنگی همه ما ایجاد زمینه مناسب برای تحقق این مهم باشد.

وی با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی قوی، کیفی و حساب شده، اظهار کرد: نباید درزمینهٔ اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تنها به دنبال این باشیم که کاری انجام شده و گزارش کار آن ارائه شود؛ بلکه هدف اصلی باید انجام فعالیت فرهنگی مؤثر و قوی باشد.

حجت‌الاسلام کفیل تصریح کرد: بر اساس احادیث و روایات اسلامی در دوران غیبت حفاظت و حراست از دین بسیار دشوار بوده و تنها راه حفظ دین در دوران غیبت، اعتقاد قلبی و عمیق به ظهور منجی عالم بشریت و ظهور مهدی موعود (عج) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره موضوع مهدویت در میان ادیان دیگر و جایگاه آن در جامعه ما، اظهار داشت: همه ادیان الهی معتقدند منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) ظهور خواهد کرد و سراسر دنیا را پر از عدل و داد می‌کند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور با تبیین خصائل منتظران واقعی، افزود: برفرض مثال وقتی میهمانی را دعوت می‌کنیم جهت رضایت او میهمان‌نوازی خوب و مطلوبی انجام می‌دهیم؛ پس برای انتظار واقعی منجی عالم بشریت باید زمینه را برای ظهور مهیا سازیم و چون آن حضرت از عدالت و رفع ظلم رضایت دارد و ما هم باید در همین مسیر حرکت کنیم.

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب به‌عنوان مدیر بنیاد مهدویت خراسان شمالی معارفه شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جسفن
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
س.جناب لاریجانی به نظر من خیلی جنابعالی وارد مسایل نوین بازیافت مالی شده اید.برگردیم به افتتاح صورت حسابهای مجلس وتبانی در پرداخت حقوق نجومی....سعید شورشی از مشرق اهواز
0
0