۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۹۷۸۸۱
حجت الاسلام مولازاده:

باید نسل جوان را برای مقابله با آینده آماده کرد

باید نسل جوان را برای مقابله با آینده آماده کرد
استاد حوزه گفت: نسل گذشته از نظر قدرت و جسم دچار افول خواهند شد پش بایدبا توجه ویژه به موضوع جوان گرایی نسل جدید را برای مقابله با آینده آماده کنیم.

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راهی برای ادامه راه انقلاب دانست و گفت: به کوری چشم همه دشمنان، انقلاب اسلامی به پنجمین دهه خود رسیده است و با افتخار به سمت پیشرفت های بیشتری در حال حرکت است.

وی افزود: در چهل سال دوم یکی از مهم ترین وظایفی که بر دوش مسؤولان و مردم است تقویت روحیه انقلابی خواهد بود که اگر این اتفاق شکل نگیرد در آینده با مشکلاتی مواجه می شویم.

امام جمعه رزن تاکید کرد: اگر این روحیه انقلابی در بین مردم و نسل آینده به بهترین نحو نهادینه شود انقلاب و نظام با پیشرفت های خوبی مواجه خواهد بود که ثمرات آن را مشهود است.

وی با اشاره به موفقیت های جوانان در دهه اول انقلاب یادآور شد: گاهی که انسان در جا می زند، وقتی علت را جویا می شویم اشکال را در روحیه افراد می توان یافت اما با توجه به موفقیت های دهه اول انقلاب که آنجا از سوی جوانان این مرز و بوم رقم خورده است به اهمیت مساله مقابله با استکبار و روحیه استکبار ستیزی دست می یابیم.

این استاد حوزه یادآور شد: نسل گذشته هم از نظر قدرت و هم جسم دچار افول خواهند شد از این رو باید با توجه ویژه به موضوع جوان گرایی نسل جدید را برای مقابله با آینده آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در آینده باید سکان انقلاب را به دست نسل جوان بدهیم گفت: رهبر معظم انقلاب همانند همیشه با علم خود بحث توجه به جوانان را مطرح کردند چرا که استفاده و حضور نسل های گذشته تا همیشه مقدور نیست.

حجت الاسلام مولازاده تصریح کرد: البته لازم به ذکر است که نسل جوان نیز در هر جا که به آنها اعتماد شد نشان دادند که توانایی موفقیت را دارا هستند و به بهترین صورت جواب اعتماد مسؤولان را داده اند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات