۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۵۹۶۰۰۸
از سوی سپاه حضرت سیدالشهدا؛

1600 پروژه عمرانی تا پایان تابستان 98 به بهره برداری می رسد

1600 پروژه عمرانی تا پایان تابستان 98 به بهره برداری می رسد
سردار حسن زاده گفت: هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی زودبازده سازمان بسیج از سوی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تا پایان تابستان ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، امروز در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن جلسات سپاه برگزار شد، گفت: بسیاری از دشمنان آرزویشان این بود که ملت ایران چهارمین دهه از انقلاب اسلامی را نبینند بر همین اساس در این 40 سال مدام با تهدید، تحریم و توطئه بی ثمر دشمنان علیه ملت ایران روبرو بودیم.

وی افزود: امروز نه تنها دشمن به هدف خود نرسید و نتوانست به انقلاب ضربه بزند بلکه انقلاب هر لحظه با رشد و بالندگی روز افزود الگویی برای تمام آزادی خواهان و انقلاب های بزرگ دنیا شده است.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه دشمن در این چهل سال لحظه ای دست از توطئه و نقشه های شوم علیه انقلاب برنداشته و امروز ما در حساس‌ترین شرایط و دوره انقلاب قرار داریم، عنوان کرد: دشمنان با همه تلاش ها هرگز نخواهند توانست انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران خدمات ‌رسانی و محرومیت‌زدایی را از  برنامه‌های اولویت دار چهل سالگی انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 دی ماه تا 22 بهمن ماه به مدت چهل روز برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی را با مشارکت و حضور موثر مردم برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه نیازشناسی مهمترین هدف سپاه پاسداران در طول این چهار دهه بوده است، عنوان کرد: میز خدمت یکی زا طرح هایی بود که در راستای محرومیت زدایی و با حضور مسؤولان در مناطق محروم انجام گرفت.

سردار حسن زاده ادامه داد: امسال در سه مقطع سه موج خدمت‌رسانی در بسیج ایجاد شد که موج اول در تابستان کلید خورد، گروه هایی به مناطق محروم اعزام شدند همچنین اعزام گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی به مناطق محروم از دیگر اقدامات سپاه در این 40 روز بوده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته طرح شیفت ایثار است که بسیجیان کارگر بدون دریافت مزد یک روز داوطلبانه کار می کنند. آوای چهل سال افتخار، جشن میلاد 57، روایتگری انقلاب توسط فعالان انقلابی، همایش باران همیشگی انقلاب، بانوی انقلاب، جشنواره شعر انقلاب و جام فجر ورزشی از دیگر برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران است‌‌.

وی ادامه داد: دیدار بسیجیان از علما، طلایه داران نور، دیدار از 40 خانواده شهید و همچنین هزار و ۶۰۰ پروژه از ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده سازمان بسیج از سوی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تا پایان تابستان ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

یادآور می شود در پایان این نشست از سرود «روایت چهل» که به همت پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز تهیه شده بود رونمایی شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات