۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۵۳۱۷
آیت الله طباطبایی:

پيروزی‌هاى محور مقاومت زمینه ساز پایه گذاری تمدن نوین اسلامی است

پيروزی‌هاى محور مقاومت زمینه ساز پایه گذاری تمدن نوین اسلامی است
نماینده ولی فقیه در سوریه پيروزی هاى محور مقاومت و شكست هاى دشمن صهيونيستی را زمینه ساز پایه گذاری تمدن نوین اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آيت الله طباطبایی نماينده مقام معظم رهبری در سوريه طی مصاحبه ای ضمن تشریح جزییاتی از برگزاری چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه گفت: امروز مردم و ملت هاى محور مقاومت اسلامی و دنيا با آگاهی جديدی مواجه است، و اين به بركت پيروزی هاى محور مقاومت و شكست هاى دشمن صهيونيستی است.

وی افزود: وظيفه ما اين است كه از اين فرصت استفاده كنيم تا تمدن اسلامی را پایه گذاری کنیم.

آیت الله طباطبایی گفت: در راستای تحقق اين امر واجب و مهم، کنفرانس علمای جهان اسلام تلاش دارد تا مجالی برای گفت گو و اظهار نظر علمای اسلام در مورد آینده جهان اسلام باشد.

لازم به ذکر است چهاردهمین همایش علمای اسلامی سوریه با حضور 500 تن از علمای شیعه و سنی کشور های منطقه و جبهه مقاومت در تاریخ چهارشنبه 10 بهمن در دمشق برگزار می‌شود.

در این همایش که به همت دفتر مقام معظم رهبری در سوریه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و وزارت اوقاف و شئون ديني سوریه برگزار می شود، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دکتر عبدالستار السید وزیر اوقاف و شؤون دینی سوریه حضور خواهند داشت./847/ب101/ف

ارسال نظرات