۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۴۷۲۲
رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی:

15 گروه جهادی به خراسان جنوبی اعزام می شوند

15 گروه جهادی به خراسان جنوبی اعزام می شوند
رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی گفت: در دو ماهه ابتدای سال آینده تعداد 15 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، موسوی، رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی امشب در دیدار با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموع طرح‌های بنیاد برکت در دو شهرستان سربیشه و نهبندان حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

وی، رفع محرومیت زدایی از طریق اعزام گروه‌های جهادی به منطقه را یکی از اقدامات بنیاد برکت دانست و گفت: در دو ماهه ابتدای سال آینده تعداد 15 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی افزود: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، درمانی و مذهبی فعالیت خواهند کرد و به رفع محرومیت زدایی می‌پردازند.

موسوی تصریح کرد: باید برای این گروه‌های جهادی نقاط دارای بحران در استان شناسایی شود و گروه‌های جهادی به این مناطق اعزام خواهند شد تا شاهد رفع محرومیت از این مناطق باشیم.

وی ادامه داد: از سال ۸۸ تاکنون بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان به همت بنیاد برکت مشارکت اقتصادی انجام شده و  12 هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به اشتغال شده‌اند.

رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین بنیاد برکت در موضوع اشتغال زایی نیز وام‌هایی از 100 میلیون تا 2 میلیارد تومان با کارمزد 8 درصد ارائه می‌کند تا شاهد توسعه منطقه باشیم./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات