۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۹۴۴۸۰
امام جمعه ماهان:

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبلیغ انقلاب اسلامی است

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبلیغ انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که تبلیغ انقلاب وظیفه روحانیان است، گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبلیغ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، گفت: خدمات حوزه علمیه در چهل سال انقلاب اسلامی، قابل شمارش نیست.
 
وی افزود: مادر و خاستگاه انقلاب اسلامی، حوزه علمیه قم بوده که بنیان گذار انقلاب، امام خمینی (ره) تربیت یافته حوزه علمیه قم هستند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که حکومت اسلامی هدف امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان کرد: مردم و رهبری در کنار هم توانستند شاه و دشمنان بیگانه را از کشور خارج کنند و حکومت اسلامی را در کشور بنا کردند.
 
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی سبب شد که فضایی برای روحانیان جهت کار در حکومت اسلامی فراهم شود.
 
امام جمعه ماهان با اشاره به این که حفظ انقلاب اسلامی مهم‌ترین کار مردم است، اظهار داشت: یکی از اهداف امام خمینی (ره) از انقلاب این بود که فقه جواهری در کشور ایجاد شود و این که حق مستضعفین در جامعه پایمال نشود.
 
وی بیان داشت: آمار شهدای روحانیت در انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که روحانیان جان خود را فدای انقلاب کردند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با توجه به این که تبلیغ دین در فضای انقلاب راحت‌تر و بهتر از قبل از انقلاب برای روحانیان است، اظهار داشت: روحانیان تا جایی که می‌توانند باید با سخنرانی کردن و رفتن بین مردم از دستاورد‌های انقلاب دفاع کنند.
 
استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که روحانیان در ایام فاطمیه دستاورد‌های انقلاب را به مردم بیان کنند، تصریح کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبلیغ انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه ماهان اظهار کرد: دشمنان اسلام به دنبال از بین رفتن انقلاب اسلامی بوده و هر کاری که بتوانند علیه نظام اسلامی همچون جنگ و تحریم انجام می‌دهند.
 
وی در پایان با اشاره به این که طلاب با درس خواندن می‌توانند از انقلاب اسلامی دفاع کنند، گفت: زندگی ساده و دوربودن از تجملات بهترین راه برای حفظ انقلاب اسلامی شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات