۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۹۱۷۲۳
امام جمعه تبریز:

دشمن تحمل دیدن جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ندارد

دشمن تحمل دیدن جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ندارد
امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن با تشدید تحریم ها به دنبال گسترش آشوب‌ها است، گفت: دشمن تحمل دیدن جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجا‌شرقی صبح امروز در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: همان کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند حامی فتنه‌گران و اغتشاشگران خیابانی سال 88 در ایران بودند.

وی با اشاره به اوضاع داخلی کشور فرانسه طی هفته های گذشته خاطرنشان کرد: همان کشوری که در جریان فتنه 88 از آشوبگران و اغتشاشگران داخلی ایران حمایت می‌کرد، امروز گرفتار مسائل امنیتی در داخل کشور شده و دولت با خشونت هر چه تمام با مطالبه‌گران مردمی برخورد  می‌کند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که رژیم آل‌سعود در جریان فتنه 88 با حمایت 18 میلیون دلاری از عاملان داخلی و خارجی اوج خباثت خود را نشان داده است، افزود: رژیم آل‌سعود به یک گروه خارج نشین، کمک مالی کرده بود تا آنها به اهداف خود دست یابد، افزون بر این کشورهای غربی که خود را دلسوز ملت نشان می‌دانند، یکصدا علیه ملت ایران تحریم‌های مختلف اعمال کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که حماسه نهم دی ماه سبب شد تا نقش ولایت فقیه در جامعه آشکار و پیوند ناگسستنی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشخص شود، افزود: حضور خودجوش ملت ایران در حماسه 9 دی ثابت کرد که ملت خود حافظ آرمان ها و اعتقادات اصیل دینی و انقلابی هستند.

وی با تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در مقابله با توطئه های روز دشمنان گفت: هنوز فتنه‌انگیزی بدخواهان انقلاب اسلامی تمام نشده است، امروز دشمن با تشدید تحریم های اقتصادی؛ به دنبال گسترش آشوب‌های خیابانی در نقاط مختلف کشور است، به عبارتی دشمن تحمل دیدن جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ندارد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که فتنه‌های متعددی از پیروزی انقلاب تا به امروز در راستای براندازی نظام انجام شده است، گفت: دشمنان پس از ترورهای کور، جنگ تحمیلی، کارشکنی‌های سیاسی و تحریم های اقتصادی؛ در جریان فتنه 88 به ارزش‌های دینی و اعتقادی ملت هجمه برد تا شاید بتواند عده‌ای کوته‌فکر را بر اراده ملت ایران حاکم کند.

وی مهم‌ترین ضربه فتنه‌گران سال 88 را دادن بهانه‌ای دست دشمنان برای تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی در عرصه بین الملل دانست و افزود: در شرایطی که برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای آماده می‌شدیم و حتی رییس جمهور آمریکا با ارسال نامه‌ای به رهبر انقلاب خواستار نقش‌آفرینی ایران در منطقه شده بود، فتنه 88 منجر به جسارت دشمن علیه انقلاب شد./935/پ310/ب1

ارسال نظرات