۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۱۶۷۲
سردار نامی:

در حاکمیت مردم بر مردم امکان تقلب وجود ندارد

در حاکمیت مردم بر مردم امکان تقلب وجود ندارد
سردار نامی گفت: در سال ۸۸ بیگانگان با وارد کردن شعار تقلب قصد ایجاد آشوب داشتند؛ در حالی که در حاکمیت مردم بر مردم اصلاً امکان تقلب وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نامی از فرماندهان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در مراسمی که امشب به مناسبت بزرگداشت حماسه تاریخی ۹ دی در آستان مقدس حضرت امامزاده حسن (ع) برگزار شد، گفت: وقوع انقلاب اسلامی از همان روز اول با یک تغییر اساسی از نظام شاهنشاهی به نظام جمهوری بود.
 
وی افزود: بهترین نوع حکومت امروز در جهان حکومت مردم بر مردم است که در آن سرنوشت مردم از سوی خودشان تعیین می‌شود، در مقابل بدترین نوع حکومت، حاکمیت فرد بر جامعه است که نظام شاهنشاهی نمونه بارز و برجسته آن است؛ امروز به ندرت شاهد چنین حکومتی در جهان هستیم، اما درجه ضعیف‌تر آن هنوز در عربستان حکمرانی می‌کند.
 
سردار نامی اظهار داشت: فلسفه انقلاب اسلامی تبدیل حاکمیت فرد بر جامعه به حاکمیت مردم بر مردم است که شعار و چالش اندیشمندان سیاسی جهان امروز است.
 
وی افزود: در سال ۸۸ غربی‌ها و بیگانگان با وارد کردن شعار تقلب به عرصه انتخابات قصد ایجاد فتنه و آشوب را داشتند در حالی که در حاکمیت مردم بر مردم اصلاً امکان تقلب وجود ندارد و اگر تقلبی هم انجام شود در صورت کشف، حتما مورد پیگیری و مجازات خاص توسط مراجع ذی صلاح قرار خواهد گرفت.
 
سردار نامی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه در کشور ما دولت، وزارت کشور و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌های مربوط در زمان انتخابات در تلاش هستند تا انتخاباتی صحیح به دور از هر گونه تقلبی صورت بگیرد؛ شعار تقلب بهانه و دستاویزی در دستان دشمنان بود تا بتوانند آشوب‌ها و فتنه‌های سیاسی خود را پیاده کنند که خوشبختانه با حضور مردم و حماسه سازی آن‌ها در ۹ دی خنثی و سرنگون شد.
 
فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: رویکردی که توانست ما را در دفاع مقدس پیروز کند و از انقلاب و حوادث سخت آن عبور دهد همان رویکرد قطعاً خواهد توانست به فریاد اقتصاد کشور برسد و رضایتمندی جامعه و پویایی اقتصادی را به دنبال داشته باشد و سبب شود همان‌طور که دشمن گزینه نظامی را کنار گذاشت گزینه اقتصادی را نیز گزینه مناسبی برای ادامه تحمیل تحریم‌ها نداند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با وجود تمام ضعف‌ها و اشکالات، ایران از نظر موقعیت جغرافیای سیاسی در سطح منطقه در جایگاهی قرار دارد که بدون نظر ایران در ترتیبات و تنظیمات امنیتی منطقه کاری انجام نمی‌شود./۹۶۹/پ202/ب1
ارسال نظرات