۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۱۵۰۸
امام جمعه رزن:

وحدت و بصیرت مردم رمز موفقیت دربرابر فتنه گران است

وحدت و بصیرت مردم رمز موفقیت دربرابر فتنه گران است
امام جمعه رزن گفت: حضور مردم و خلق حماسه 9 دی پاتک به نقشه های دشمنان بود و مردم با وحدت جلوی خراب کاری ها و ایجاد تفرقه های دشمن را گرفتند.

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به سالروز حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی مملو از حماسه هایی است که مردم عزیز آن را رقم زده اند.

وی افزود: بزرگداشت این روز ها از آن جایی ضرورت دارد که به همگان مخصوصا نسل جوان گوشزد کنیم و این اتفاقات را به یاد آن ها بیاوریم.

حجت الاسلام مولازاده تصریح کرد: با توجه به پیشرفت های کشور در همه زمینه ها دشمن به دنبال زمین گیر کردن نظام می باشد و برای رسیدن به این منظور نیز از هر راهی استفاده خواهد کرد.

وی یادآور شد: حضور مردم و خلق حماسه های این چنین به نوعی پاتک ما به نقشه های دشمنان است و با این وحدت جلوی خراب کاری ها و ایجاد تفرقه های آن ها را خواهیم گرفت.

امام جمعه رزن به وقایع سال 88 اشاره کرد و گفت: در آن سال عده ای فریب وعده های دشمن را خوردند و با زیر پا گذاشتن قانون اساسی بازیگر دشمن شدند و دشمن به کمک آن ها به دنبال اجرای اهداف خود بود.

وی ایران را جزیره امن منطقه خواند و بیان داشت: انسان نیازمند آرامش است و مردم ایران نیز که این نعمت را دارا هستند بارها ثابت کرده اند که در ازای هیچ چیزی نظام خود را نخواهند فروخت و تا پای جان برای حفظ ارزش ها ایستادگی می کنند.

این استاد حوزه خطاب به مسؤولان تاکید کرد: وقایع سال 88 باید درس عبرتی برای همه ما باشد چرا که با بررسی آن به رفع مشکلاتی که به وجود آورنده این فتنه بودند بپردازیم.

وی در پایان به نقش روحانیت شیعه در آگاه سازی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در طول تاریخ نقش روحانیت شیعه بی نظیر بوده است و هر جا که نیاز به روشنگری بود این قشر در میدان حضور داشتند.

حجت الاسلام مولازاده ادامه داد: اثر گذاری روحانیت هم برای دشمنان و هم برای مردم قابل توجه است اما متاسفانه دشمنان با ایجاد فضایی به دنبال جریان سازی علیه روحانیان است اما باید بدانند که پیوند بین روحانیت و مردم ذره ای سست نخواهد شد./979/ت310/ب1

ارسال نظرات