۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۰۱۵۴
آیت الله طبرسی:

خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هنرمندانه در جامعه تبیین شود

خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هنرمندانه در جامعه تبیین شود
آیت الله طبرسی با تأکید بر این که خدمات ارزشمند این نظام اسلامی برای مردم بازگو شود، گفت: ایران با وجود همه نقشه های دشمنان، به فرمایش رهبری با نشستن در کشتی اهل بیت(ع) از امنیت برخوردار است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤولان شرکت گاز استان با اشاره به این که در چهار دهه اخیر خدمات ارزشمندی از سوی نظام اسلامی به مردم ارائه شد، گفت: در حال حاضر بسیاری از مناطق روستایی ما دارای امکانات مناسبی هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی کشور در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است، افزود: امروز باید این دستاوردها و خدمات ارزشمند بیشتر برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نادیده گرفتن خدمات انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر خیانت به آرمان های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: ممکن است در برخی امور ضعف هایی نیز وجود داشته باشد، اما کسی نمی تواند منکر این سطح از خدمات در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از روستاها و مناطق دورافتاده کشور از کمترین امکانات رفاهی برخوردار نبودند، تصریح کرد: اما امروز و به برکت انقلاب اسلامی، بسیاری از مناطق دور افتاده کشور از امکانات مناسب رفاهی برخوردار هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که عناصر دشمن با همکاری برخی ها در داخل تلاش می کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی را ناچیز جلوه دهند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سبب پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز بسیاری از ملت های جهان ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند، گفت: گسترش و جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی سبب هراس و عصبانیت نظام سلطه شده و به همین دلیل همه فشارهای خود را متمرکز ملت ایران کرده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که ایران اسلامی با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی به جایگاه امروز خود رسیده است، خاطرنشان کرد: این شیوه مدیریت و تفکر باید امروز نیز در مدیران کشور وجود داشته باشد تا بتوانند از مشکلات و بحران ها عبور کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که در دهه چهارم انقلاب باید خدمات ارزشمند این نظام اسلامی بیشتر برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه نقشه های دشمنان، به فرمایش مقام معظم رهبری با نشستن در کشتی اهل بیت (ع) از امنیت برخوردار است و هیچ کشوری مانند ایران از امنیت برخوردار نیست./۹۵۰/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات