۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۹۰۱۵۱
با حضور حجت الاسلام والمسلمین کبیریان؛

نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد

نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد
نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان تهران با حضور جمعی از مدیران مدارس و مراکز تخصصی حوزوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کبیریان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز اولین نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با مدیران مدارس علمیه در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.

در این نشست که با موضوع هم‌فکری، تعامل و ارائه رهکارها در جهت پیشرفت حوزه خواهران بود، مدیران مدارس علمیه، مراکز تخصصی حوزوی و موسسات آموزش عالی و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران حضور داشتند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان تصمیمات و سیاست های کلی، از لزوم ارتقای سطح کیفی حوزه های علمیه خواهران و اینکه نباید به وضعیت فعلی بسنده کرد، گفت و نیز بیان داشت که مدارس علمیه باید شناخته شوند و یکی از نیازهای این مسأله تعامل بیشتر با رسانه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با اشاره به این موضوع که در تهران 70 مدرسه علمیه خواهران با 9000 فارغ التحصیل وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت موجود نهایت استفاده را کرد و در زمینه های پژوهشی با توجه به درپیش بودن هفته پژوهش اقدام مقتضی را انجام داد تا بتوانیم در شناساندن حوزه های علمیه خواهران اقدامات خوبی انجام دهیم.

در پایان این نشست هم مدیران و معاونان مدارس حاضر در نشست به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با موضوعات مطرح شده پرداختند./۹۶۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات