۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۸۹۰۰۳
دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

ملت لبنان برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی باید متحد شوند

دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در مرزهای این کشور خاطرنشان کرد: ملت لبنان برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی باید متحد شوند.
شیخ حسن شریفه از روحانیان لبنان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد صفا بیروت برگزار شد، وضعیت این کشور را اسفبار توصیف کرد و بیان داشت: در حالی روزها را پشت سر می گذاریم که لبنان همچنان بدون دولت مانده است و مردم با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با اشاره به عملیات «سپر شمالی» رژیم اشغالگر صهیونیستی برای کشف تونل های ادعایی علیه حزب الله لبنان گفت:  تحرکات رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان خطری علیه این کشور محسوب و حکومت بدون دولت موجب افزایش مشکلات و تهدیدات خارجی علیه لبنان می شود.

دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خواستار حفظ وحدت ملی این کشور برای حفظ لبنان در برابر هر گونه خطر احتمالی از سوی دشمنان و مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی شد و بیان داشت: برای حفظ مصالح و منافع لبنان باید هر چه سریعتر و بدون هر گونه معطلی دولت این کشور تشکیل شود.

ارسال نظرات