۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۸۶۵۸۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم چهلمین سال انقلاب باید ازنظر کمی و کیفی متفاوت باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان نگاه ویژه‌ای به مراسم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب دارند، گفت: بر این اساس باید ویژه‌برنامه‌های نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ازنظر کمی و کیفی به نسبت سال‌های پیش متفاوت باشد.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال باید ویژه‌برنامه‌های دهه فجر به نسبت سال‌های پیش ازنظر کمی و کیفی متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان نگاه ویژه‌ای به مراسم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب دارند، اضافه کرد: در این راستا همه باید احساس مسؤولیت کرده و برای برگزاری پرشور و شعورتر مراسم ایام پیروزی انقلاب وارد میدان شوند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در راستای برگزاری هر چه‌بهتر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خراسان شمالی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه چهل‌سالگی انقلاب نشانه بلوغ و کمال آن است، بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: باید مدیران دستگاه‌های مختلف خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی را تبیین کرده و این خدمات را با وضعیت دوران ستم‌شاهی مقایسه کنند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: همه ما در هر پست و جایگاهی مدیون امام، انقلاب، شهدا و مردم محروم و مستضعف کشور هستیم و باید قدر این ملت و نظام اسلامی را بدانیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش فراوانی برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی دارند، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در این زمینه، اظهار کرد: با اینکه دشمن روز سیزدهم آبان را برای آغاز مجدد تحریم‌ها مشخص کرده بود و امید داشت این موضوع سبب کاهش حضور مردم شود، اما حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال 20 درصد افزایش داشت؛ به‌گونه‌ای که به‌رغم حضور حداکثری جمعیت دانش‌آموزی، جمعیت مردمی بر جمعیت دانش‌آموزی غالب بود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات