۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۶۵۶۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان به دور از هرگونه سیاسی‌بازی به مردم خدمت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدمتگزاران در هر بخشی نباید کاری به سیاسی بازی داشته باشند و به دور از هرگونه جناح‌بازی و سیاسی‌بازی فعالیت کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران اجلاسیه شهدای کشاورز خراسان جنوبی اظهار داشت: این شهدا در مسیر اجرای عدالت به شهادت رسیدند و پرچمی که شهدا به دست گرفتند را نباید روی زمین بگذاریم.

وی گفت: عزت و اقتدار نظام را مدیون خون شهدا هستیم و هر چقدر برای شهدا کار کنیم باز هم کم است و باید کارهای اثربخش در راه شهیدان انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خدمتگزاران مردم در بخش جهاد کشاورزی باید قدر شغل خود را بدانند چرا که آن‌ها در زنجیره اعجاب‌آمیز خلقت خداوند وارد شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خدمتگزاران در هر بخشی نباید کاری به سیاسی بازی داشته باشند و به دور از هرگونه جناح‌بازی و سیاسی‌بازی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: امروز سیاست‌های حزبی در کشور کاری کرده که قانون اساسی که بر اساس اسلام ناب تدوین شده به خوبی اجرا نشود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات