۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۸۵۵۳۳
امام جمعه گلستان:

خودباوری از برکات انقلاب اسلامی است

امام جمعه گلستان گفت: تحریم های دشمن ما را به خودباوری رساند و سبب شد تا با اتکا به نیروهای ارزشی خود ذره ای در برابر آنان عقب ننشینیم، که این خود از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.
محمود نورپور محمود نورپور محمود نورپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان ظهر امروز در جلسه طلاب و روحانیان شهرستان بهارستان به مناسبت هفته وحدت گفت: امروز همه ما وظیفه داریم خدمات نظام اسلامی را شفاف برای مردم بازگو کنیم.

وی افزود: با توجه به قرارگیری در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بایستی از سوی کلیه مسؤولان به دستاوردهای این نظام در ابعاد مختلف پرداخته شود و نسبت به تشریح آن به مردم از طرق مختلف اقدام کنیم.

امام جمعه گلستان با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی از شاهکارهای امام راحل و مردم ولایتمدار ایران اسلامی بوده است، ادامه داد: نظام اسلامی علی رغم این همه هجمه ها و دشمنی ها و مشکلات تحمیلی در این چهل سال در عرصه های مختلف خدمات بزرگی ارائه داده است.

وی با اشاره به دستاوردهای حوزه پزشکی در جمهوری اسلامی، اذعان کرد: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل وابسته به خارج از کشور بود اما بعد از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های بزرگی بودیم به طوری که امروز خود از صادر کنندگان مهم دارو و خدمات پزشکی به دیگر کشورهای منطقه و پذیرای بیماران کشورهای همسایه برای درمان و معالجه در کشور خودمان هستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: روزگاری تعداد کل متخصصان پزشکی ما به 3 هزار نفر هم نمی رسید اما امروز حدود 60 هزار پزشک متخصص در کشور داریم.

وی اضافه کرد: بر همه دلسوزان نظام در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی لازم است که اختلافات و منافع حزبی را کنار گذاشته، برای رضای خدا به میدان بیایند، از انقلاب اسلامی جانانه دفاع کنند و خدمات نظام را با شیوه درست تبیین کنند.

امام جمعه گلستان تأکید کرد: امروز لازم است تا از همه فرصت ها برای تبلیغ خدمات و دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اسلامی استفاده شود.

حجت الاسلام نورپور در پایان با اذعان به اینکه تحریم های دشمن ما را به خودباوری رساند و سبب شد تا با اتکا به نیروهای ارزشی خود ذره ای در برابر آنان عقب ننشینیم، که این خود از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات