۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۲۸۶۴
امام جمعه موقت کرمان:

راهپیمایی اربعین نقشه دشمنان را در منطقه خنثی می کند

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که راهپیمایی اربعین تمام نقشه های دشمنان را در منطقه نابود می کند، گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین اتحاد خود را به دشمنان اسلام نشان می دهند.
اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با استناد به آیات قرآن، اظهار کرد: تقوا سبب نشاط در زندگی می شود.

وی با اشاره به این که اساس زندگی انسانها حضور در یک اجتماع است، تصریح کرد: تعاون کمک کردن به همدیگر است و افراد جامعه نیازهای یکدیگر را با حمایت کردن بر طرف می کنند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه انسان مسلمان باید در تمام فعالیت های روزمره جز رضایت خدا هیچ کاری انجام ندهد، اظهار کرد: تقوای الهی انسان را به خداوند نزدیک می کند.

وی با اشاره به شهادت جناب عمار یاسر، تاکید کرد: شهادت عمار نشانه ای از حقانیت سپاه حضرت علی(ع) بود و جناب عمار نقش اساسی در خاموشی فتنه ها داشته است.

حجت الاسلام عرب پور سالروز رحلت آیت الله مهدوی کنی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی یکی از پرچمداران و یاران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به راهپیمایی بزرگ و حماسه اربعین حسینی(ع)، عنوان کرد: اربعین یک روز حساس در تاریخ ثبت شده، این حضور نماد و نشانه ای از عشق و فداکاری است که به تمام جهانیان معرفی می شود.

حجت الاسلام عرب پور با بیان این که راهپیمایی اربعین تمام نقشه های دشمنان را در منطقه نابود می کند، ابراز داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین اتحاد خود را به دشمنان اسلام نشان می دهند.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب با هوشیاری کامل تنها کسی بوده که در منطقه نقشه های دشمنان را از نقش برآب کرده است.

امام جمعه موقت کرمان در پایان با بیان این که تکیه بر توان داخلی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است، گفت: مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه فرصت کار کردن بدهند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات