۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۱۲۰۳

امام جمعه بیروت تهدیدات نتانیاهو را توخالی توصیف کرد

امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان با اشاره به اظهارات نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، تهدیدات وی علیه این کشور را توخالی توصیف کرد.
حجت الاسلام سید علی فضل الله خطیب جمعه منطقه حاره حریک بیروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه منطقه حاره حریک بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین حسنین(ع) برگزار شد، گفت: لبنان با خطرات و تهدیدات داخلی جدیدی به ویژه در امور اقتصادی، سیاسی و معیشتی دست و پنجه نرم می کند.

وی به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در سازمان ملل متحد واکنش نشان داد و گفت: اولین بار نیست که نتانیاهو، لبنان را تهدید به جنگ می کند، اما استفاده از تریبون سازمان ملل برای بیان چنین سخنانی با هدف مشروعیت بخشیدن به سخنانش صورت گرفته است که این اقدام جدیدی است.

خطب جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان گفت: این گونه سخنان با هدف ایجاد ترس در دل مردم لبنان، ایجاد بی ثباتی در این کشور، افزایش فشار به جبهه مقاومت و مخدوش سازی چهره لبنان در مجامع بین المللی بیان شده است.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر صهیونیستی در موقعیتی قرار ندارد که بتواند تهدیدات خود را عملی کند و هزاران بار باید برای انجام یک اقدام کوچک علیه لبنان برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام سید فضل الله بیان کرد: ارتش لبنان و جبهه مقاومت مقاومت مانع از هر گونه ماجراجویی جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه لبنان می شوند.

وی بر ضرورت حفظ وحدت داخلی تاکید کرد و افزود: مسؤولان مربوط باید به وظایف خود در حل مشکلات داخلی عمل و خود را برای مقابله با هر گونه تهدیدی آماده کنند.

نتانیاهو طی سخنانی در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ادعا کرد که رژیم صهیونیستی دلایلی را دارد که نشان می دهد ایران به حزب الله موشک های نقطه زن داده است.

وی با نشان دادن نقشه هایی ادعا کرد که مقاومت، موشک های خود را در نقاط مختلف لبنان از جمله فرودگاه بیروت و اطراف آن در یک ورزشگاه و در محله «الاوزاعی» پنهان کرده است و از شهروندان این کشور به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

پس از سخنان وی نیز ارتش رژیم صهیونیستی، تصاویری را منتشر کرد که بنابر ادعا، مربوط به مرکزی برای نگهداری موشک های حزب الله در نزدیکی فرودگاه بیروت است./994/ب901/ف

ارسال نظرات