۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۸۰۰۳۸
هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی؛

۶۰ امام جماعت به مدارس شیروان اعزام شدند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۰ روحانی مبلغ به‌عنوان امام جماعت به مدارس شهرستان شیروان اعزام شدند.
حجت الاسلام محمود عزیزی

حجت‌الاسلام محمود عزیزی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از اعزام ائمه جماعات به مدارس این شهرستان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شیروان امامان جماعت به مدارس شهرستان اعزام شده‌اند تا نماز جماعات در مدارس با شکوه مناسبی اقامه شود.

وی افزود: همه‌ساله با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس و برای اشاعه فرهنگ نماز و حفظ فرهنگ نماز برای جوانان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان نماز جماعت در مدارس و آموزشگاه‌ها اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: امسال طبق هماهنگی که اداره تبلیغات اسلامی شیروان با آموزش و پرورش انجام داده، تعداد ۶۰ نفر امام جماعت به مدارس سطح شهرستان شیروان اعزام شده تا نسبت به اقامه جماعت و برنامه‌های تبلیغی اقدام کنند.

به گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان روحانیون اعزامی به مدارس و آموزشگاه‌ها، افزون بر برپایی نماز جماعت به برگزاری گفتمان‌های دینی و آموزش احکام و مسائل اعتقادی نیز می‌پردازند.

وی تصریح کرد: البته نماز جماعت ظهر و عصر در بیش از ۸۵ آموزشگاه سطح شهرستان برپا می‌شود./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات