۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۷۹۷۷۰
آیت الله نابلسی:

محور مقاومت پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان می دهند

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدای لبنان خاطرنشان کرد: دشمنان به هر گونه اقدامات ترویستی که علیه محور مقاومت انجام داه اند، با پاسخ کوبنده مواجه می شوند.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) شهر صیدای لبنان طی پیامی به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شده است، واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: این تجاوز بار دیگر پرده از دشمنی آشکار آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات علیه جمهوری اسلامی ایران کنار زد.

آیت الله شیخ عفیف نابلسی ادامه داد: باوجود آن که دشمنان با برنامه های بسیاری در زمینه های سیاسی، امنیتی و اقتصادی علیه محور مقاومت انجام می دهند اما در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهند بود.

وی افزود: مردم منطقه در مبارزه و ایستادگی در برابر برنامه های دشمنان با قوت ایستاده اند و به زودی پاسخ کوبنده و سختی نسبت به هر گونه اقدامات ترویستی که علیه محور مقاومت انجام داه اند، دریافت خواهند کرد.

گفتنی است صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسئولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند./994/ب903/ف

 

 

ارسال نظرات