۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۷۷۱۵۹

نماینده آیت الله سیستانی خدمت به مردم بصره را وظیفه مرجعیت دانست

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خدمت به مردم بصره که برای مبارزه با جریان تروریستی داعش شهدای بسیاری داده اند را وظیفه مرجعیت دانست.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی که همچنان به دستور مرجعیت برای حل مشکلات بصره در این استان حضور دارد، در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: آنچه که حضرت آیت الله سیستانی در حق مردم بصره انجام می دهد کمترین واجبی است که مردم این استان و شهدای آن بر گردن مرجعیت دارند.

وی افزود: مردم بصره بیشترین شهید را در جریان مبارزه با جریان تروریستی داعش دادند و کمک های بسیاری در قالب کاروان های لجستیکی به مناطق جبهه اعزام کردند بنابراین خدمت به مردم صبور این استان وظیفه ماست.

گفتنی است که حضرت آیت الله سیستانی چند روز گذشته نماینده خود را به همراه یک گروه متخصص برای بررسی و حل مشکلات بصره به این استان اعزام کرده است.

مردم بصره بیش از دو ماه است که با مشکلات مختلف به ویژه آب شرب دست و پنجه نرم می کنند و از هفته گذشته تاکنون آتش تظاهرات ها شعله ورتر شده است و با ورود افراد نفوذی و اعضای حزب منحله بعث به تظاهرات ها، روند اعتراضات مردمی از مسالمت آمیز خارج گشته و منجر به یورش مردم به برخی از موسسات دولتی و خصوصی به ویژه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استان بصره شده است./994/ب903/ف

ارسال نظرات