۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱
کد خبر: ۵۷۵۳۶۳

نسخه الکترونیکی کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم» اظهار داشت: در نظریه های توسعه، مشارکت از شاخص های مهم توسعه به شمار می آید و بی شک در پیدایی، تثبیت و بقای یک نظام نقش مؤثری را ایفا می کند. مشارکت معلول عوامل مختلف مذهبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی گفت: برای دست یابی به مشارکت مثبت عمومی در تحولات سیاسی و اجتماعی مانند انقلاب، جنگ و انتخابات، لازم است جهت گیری این عوامل و زمینه ها به گونه ای باشد که افراد جامعه را از رخوت و بی تفاوتی رهانیده، به صحنه ها بکشاند. در این راستا، نقش رسانه های گروهی بسیار تعیین کننده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: چنانچه این رسانه ها با سیاست گذاری های درست و بر اساس اهداف نظام اسلامی و مقتضیات جامعه به اطلاع رسانی کارآمد و تغذیه علمی و فرهنگی آحاد جامعه بپردازند به تدریج مشارکت در جامعه اسلامی نهادینه خواهد شد.

وی به معرفی کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته سعید کریمی است که در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم» با 224 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 13000 ریال در سال 1382 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳ش

ارسال نظرات