۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۷۴۴۸۵

حضور پررنگ مردم یمن برای تشییع «دانش‌آموزان» شهید

در حالی که هنوز روند تفحص پیکر قربانیان حمله اخیر عربستان در استان صعده، ادامه دارد، شمار زیادی از مردم یمن، خود را برای تشییع پیکر کودکان شهید این حمله آماده کرده‌اند.
مراسم تشییع دانش‌آموزان شهید یمنی

به گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که عملیات یافتن مفقودان حمله جنگنده‌های سعودی به بازاری در صعده، همچنان ادامه دارد، شمار زیادی از مردم یمن خود را برای تشییع پیکر شهدای این حمله آماده می‌کنند.

خبرنگار شبکه «المسیرة» یمن اعلام کرد که هنوز عملیات یافتن مفقودان حمله جنگنده سعودی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان در استان «صعده» در اطراف محل حادثه، ادامه دارد.

پنجشنبه پیش (18 مرداد)، جنگنده‌های ائتلاف سعودی یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در بازاری در شهر ضحیان واقع در استان شمالی «صعده» را هدف قرار دادند که بر اساس آماری که تاکنون منتشر شده، دست‌کم 55 نفر شهید و ۷۷ تن زخمی شدند. 

روز گذشته نیز تصاویری منتشر شد که مردم یمن در حال کندن قبرهای متعدد برای دفن کودکان جان باخته در حمله عربستان سعودی هستند.

از سوی دیگر، منابع آگاه می‌گویند که شمار زیادی از مردم یمن برای ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این جنایت از استان صعده و سایر استانهای این کشور خود را به ضحیان رسانده‌اند تا در مراسم تشییع شهدای این جنایت آل سعود، شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، اهالی شهرستان‌های اطراف ضحیان و حتی مناطقی خارج از استان صعده، خود را به ضحیان رسانده‌اند تا در مراسم تشییع امروز پیکرهای شهدای این جنایت شرکت کنند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: فارس

ارسال نظرات